Bende çok kötüyüm ne dışarı çıktım ne bişey kar yağdı ona bile çıkmadım hasta olmayayım diye ama evdeyken bile kaptım şifayı burnum şıpır şıpır aksırma tıksırma öksürük her şey var 30+4 teyim birde her hapşırma de kaçırıyorum ufak tefek çok canım sıkkın 🥲🥲🥲