Nurhan88 avukatanne1 iyi düşünelim iyi olsun inşallah hemen çıkarsın ve bebişin sağlıkla annesinin karnında günü dolana kadar beklemeye devam eder sende bizimle güzel haberlerini paylaşırsın ama moral bozma olaki sabırsız bir bebişse dünyaya çabuk gelmeye karar verdiyse bile yaşam sınırını geçmiş birşeycik olmaz stres yapma daha çok sancın artar kalbini içini temiz tut dualarım sizinle 🙏🏻
BMelek avukatanne1 benimdr 17. Haftada basladi moralini bozma stres yapma iyi seyler dusun gecici bir durum gibi stres en buyuk etken oluyor bu surecte 30 haftalik olduk sancilarim hic gecmedi 90-100 arasi sancim vardi acilma olmadigi surece riskli bir durum yok bol bol serum veririler biraz da olsun rahatlarsin. Ben o sancilarla dogurmadiysam allahin izniyle hic birsey olmaz
Elif9068 avukatanne1 sen sakin ol canım stres yapma bu durumda çok etkisi oluyor yavruma ben de bu yaşadığının aynısını yaşadım sancım vardı ama anlamıyodum 100 lerde 36 haftada artık doğumum oldu sen kendini yorma asla ağır iş yapma
Nurhan88 avukatanne1 tıp ilerledi artık Doğumu durdurmaya çalışırlar sen merak etme 2 hafta kalmış yaşam sınırına ama bence hiç gerek kalmayacak gününde gelecek bebiş sen içini ferah tut
avukatanne1 Nurhan88 inşallah canım benim moral oldu söylediklerin öyle canım sıkkın ki Allah razı olsun
ilaydasari16_ avukatanne1 benim de karnım 2 haftadır sertleşiyo ve canımı acıtıyo 20 haftalığım serklajlıyım sende nasıl başladı canım stres yapma bu arada
avukatanne1 ilaydasari16_ sanada geçmiş olsun canım benim dün geceden beri sancım vardı gün içinde hiç geçmedi akşam fark ettim sertleştiğini hemen geldim
Ayozbntrk Allah yardımcın olsun canım, bebeğin de sen de iyi olursunuz inşallah 🙏🏼 Stres yapma, hastanede emin ellerdesin, doğumu yavaşlatmanın bir yolu vardır, 25 haftayı atlatırsın inşallah. Her şey olacağına varır. Sağlıkla kavuşun inşallah ❤️
avukatanne1 Ayozbntrk inşallah canım benim tek ihtiyacım olan şuan moral çok şükür iyiyim şimdi Allah razı olsun