Eceisss Kızlar 32 haftalığım 4 5 saattir karnım kalp gibi atiyo yani tam bikini bölgem ile göbek deliğini orta kısmı nası desem atıyor işte netten araştırdım biraz hıçkırık falan diyorlar ama kaç saat oldu hala aynı ki uyutmuyor bile şuan gıdıklanıyorım bu ne ilk gebeliğim bilgisi olan yazabilir mi korkuyorum da bişi mi oldu olcak diye çünkü suyuö az erken doğum riskim var sürekli hastanede yatıp çıkıyorum
Yaprak123 Eceisss canım genelde hıçkırık deniyor ama bu kadar saat sürdüyse bilemem ne olur ne olmaz istersen bı görün hastaneye sorun olmasında maksat için rahat olsun
Tugbadmr Eceisss hıçkırık diycem ama benim hiç bu kadar uzun sürmedi yani 4-5 dk sürüyor sizinki bana tuhaf geldi
Merve5306 Evet benim kızım da hıçkırıyor. Hatta ben de kızım yoruldun artık diyorum üzülüyorum 🙂 ama yine de doktora görünün içiniz rahat etsin. Ben ilk hissettiğimde anlam veremiyordum ultrasonda hıçkırırken gördüm komple zıplıyorlar. Akciğerlerni geliştiriyorlarmış. Çıkışa hazırlık 🥰
Leylasiva21 Anneoluyorummmm 30+4 haftalik hamileyim benimde şimdi uykumdan uyandırdı hıçkırık mı acaba
Fatoo33 Eğer aralıksız bukadar uzun sürüyorsa doktora git canım, ama mesela saatte bi 2 saatte bi gibi em fazla 4 dk felan sürüyorsa normal hıçkırık benim kızım günde en az 3-4 kez dakikalarca hıçkırıyor 27. Haftamdan beri 😂