Haftası dolup hiç kendi sancısı olmadan suni sancıyla doğumu başlayan ve doğumu bu şekilde gerçekleşen arkadaşlar var mı? Sürem dolmak üzere ve eğer sancılarım olmazsa yatış verilecek. Suni sancı için hep olumsuz şeyler duyduğum için sormak istedim. Denemeye değer mi? Saatlerde sancı çekip sezaryen olmak istemiyorum