iki-bebekannesioluyor Busra2013 evet oluyor öyle benimde migdem almıyordu sonra düzeldi 15 gün falan sürüyor
211212g Busra2013 17 gün oldu doğum yapalı bende aynıyım yemem gerketiği için yiyiyorum yoksa hiç canım istemiyor acıkmıyorum 15 kilo vermişim bende inşallah sütümde azalma olmaz bu iştahsızlıkla
Busra2013 K88_ valla pazartesı en son olctum kendımı 8 kılo vermıstım o zmn 7 günlüktük dahada vermısımdıt hıssedıyorum😏
K88_ Busra2013 yaa ne güzel bende de teyzem var oda bu hafta sonu gidiyor yalnız ne yapacağım bilmiyorum
Nilufar_1996 Benim 23 günlük hala iştahsızim zar zor iki öğün yiyorum arada muzla devam süt azalmasa iyiydi hamilelikte de aynıydim 13 kilo almıştım eski kiloma dönmüşum bile.