Adatıp meryem kumbaşlı var bende ona başladım çok güleryüzlü biraz hızlı konuşuyor ama kafanda soru işareti ile çıkmıyorsun herşeyi tekrar tekrar anlatıyor. Normal doğum istediğini söylersen o yönde ısrarcı olursan neden olmasın ama tabi sağlık olarak sıkıntı varsa ısrar etmenin anlamı yok bence