Sedaa06_ hayatımda kendime yaptığım en büyük iyilik o robotu almaktı 😂 keşke oğlum küçükken alsaydım kendi kendimi yıpratmasaydım. Uzun sürüyor süpürmesi evet ama olsun sonuçta sen oturuyorsun 😂 benim bütün eşyalarımın ayakları yüksek herşeyin altına giriyor. Bir tek köşelere tam girmiyor onlarıda silerken alıyorum zaten. Dysona falan o kadar para verip yine ben efor sarf edicem gerek yok valla. Oğlumu parka götürürken açıyorum gelince ev tertemiz oh mis 😂 xiaomi mi robot vacuum var bende silmiyor ama yinede süpürmesi bile benim için yeterli eşimin kıllarıyla başım dertteydi valla kurtuldum😂