suleozturk merhaba kızlar benim gibi bel ağrısı çekeniniz var mı acaba destekleyici korseler vs bir şey kullandınız mı bir çözümü yok mu altıma bir şey giyerken bile yamuluyorum sol tarafım çok kötü durumda 🥺
Anne-hanim suleozturk 28. Haftadayim bugün çok ağır bir şekilde yaşadım aynı durumu yalnız ben biraz fazla ayakta kaldım biraz ağır poşet vs kaldırdım ve 1 saat uzandım hafifledi. Arkadaşların dediği gibi magnezyum iyi geliyor bayağı bir de yatarken bacakların arasına koyulan yastık inanılmaz rahatlatıyor
suleozturk Seymasezer erkek bebekte çok oluyormuş kime danıştıysam aynısını dedi ama bizim bebiş kız 🤷🏻♀️
suleozturk Polenpolen52 doktorum verdi de bu suda eriyen magnezyumlardan tadı çok berbat zorlasam da içemiyorum 🥺 magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyorsa doktorumu arayayım yarın ilacı değiştirsin o zaman