Kızlar selam . 30+3 deyim . Lohusa takımlarını nasıl aldınız ? Henüz benim doğum şeklim belli değil . Alt üst takım mı aldınız yoksa gecelik mi ? Ben fiyatlara baktım alt üst takım+gecelik +sabahlık 500 den başlıyor ? Siz kaç takım gecelik koydunuz hastahane çantasına ? Nerden ne karara nasıl ürün tercih ettiniz ?