Lesya20 ben süreci doldurmuştum ve zorundaydım artık doğurmak suni sancı istedim o acıyıda cektim ama açılma olmadı kesinlikle kısmet değilmiş ağlayarak gitmiştim sezeryana normal doğum da duruma göre kesi atıyorlar ve sonrasında sorunlar olabiliyormuş o yüzden hiç kasma güzel kısımlarını düşün ağzı olan konuşur sen tadını çıkar bebeğinin 🤱🏻