Benimde mide bulantılarım çok vardı birşey yiyip içemiyordum doktorum bir gece hastanede yatırdı sabaha kadar serum verdiler ondan sonra zofer bide prilam ilaç verdi doktorum kullandım şimdi 14 haftalığım çok şükür baya iyi geldi sende doktoruna danışıp ilac kullanabilirsin