Tgcarsln şehir hastaneleri çok temiz ve ilgli Birde doktoru iyi araştırıp bulursanız iletişiminizde iyi olursa ne alaa ben doktorumu Gebelikten önce arayıp buldum gebe kalınca da özele gidecektim ama Doktor okadar ilgili çıktıki gidemedim hastalarına numaraını verir anında cevaplar mesajları Randevu alırım ama kapıda görğr görmez ismimle seslenip gel der hemen bazen sırf çagırmasın diye kapının etrafında durmuyorum sıramı bekleyeyim ayıp olmasın diye , dogum için bana sordu sen ne istiyorsun sezeryan mi normal mi diye , daha bi sürü var bu şekilde ama işini iyi yapan doktor bulmanız lazım işin özü o ablam Özele gitmişti ilk dogumunda hiç özenli degildi kadın dedi mesela . Bide ben de araştırma hastaneleri ve eski devlet hastanelerini sevmiyorum temizlik ve Muamele iyi degildi