zhr5861 Haticekanik Efraimmm kendi sancımla geldim doktora ama nst de sancı çıkmadı. Sonra çatı muayenesinde açıklık vardı 3 cm ve nişanım geliyordu. Zaten bebeğin suyuda az diye başlatalım dedi doktorum. Suni verdiler hafiften çoğa doğru çok şükür açılmamda hemen ilerledi ve çatala çıktım 2 saat içinde. 5 kez ıkındım ve doğdu bebeğim. Her şey ıkınmayı bilmek kızlar ve doğru nefes..
Oguzhanberraselina zhr5861 ıkınma hissi nasıl geliyor mu ve nefes egzersizi daha once yaptiniz mi biraz bilgi verir misiniz? Allah bagislasin çok güzel biduygudur umarim 😍
FtmAli zhr5861 ayyy hayırlı olsun gözünüz aydın sağlıcakla büyütün. Bende 38+4 um suyum geldi ne yapacag bilemiyorum 🤭🤭
zhr5861 Aypoy92 4 tame maalesef çok zorluyor. Ama ben çok korktum doğumdan sonra ıkınmam güzel olunca doktor fırsatı bilip kesti. Yoksa açılmam gayet iyidi ben yarıda bırakırım diye korktu heralde 🤣🤣
Muriahmet Gözünüz Aydın olsun Allah analı babana büyütsün hayırlı evlat olsun inşaALLAH ☺️🤲🏼 Dogru ıkınma teknigi nedir ?
zhr5861 Muriahmet allah razı olsun. Sadece sancının en şiddetli yerinde doktorunuzla beraber ıkınmak. Yoksa boş yere ıkınma sadece doğumu zorlaştırıyor
zhr5861 Oguzhanberraselina valla hiç bi şey yapmadım bi kaç video izledim ve ebemi dinledim. O ne derse uyguladım. Gerçekten çok fark etti. Pilatese ve sıcak duş aldırdı. Özellikle duş inanılmaz ağrıyı hafifletiyor. Ikınma hissi gelince zaten afedersiniz kakanızı yapar gibi var gücünüzle hiç soluksuz ses çıkarmadan ıkınmanız gerekiyor. Ses çıkararak ıkındığın zaman o gücü aşağıya veremiyorsun. Ve tabi annelik iç güdüsüyle bütün gücünüzü kullanıyorsunuz. Allahım herkese kolay doğum nasip etsin ♥️
zhr5861 Beybisininannesi gece böyle adet ağrısı gibi hissettim ilkten. sonraya düzenli hissettim hiç şiddetli olmadı ama düzenliydi o yüzden bi muayene olayım dedim. Geldim ve doğurdum 😃