Merhaba, kimseyi kendimle kıyaslamak istemiyorum herkesin bünyesi farklıdır ama ben 17 den sonra inanılmaz hızlı kilo almaya başladım benzer sorunu yaşayan var mı acaba? 57 kgla hamile kalmıştım 17 ye kadar 55 e kadar inmiştim şuan 24 haflağım ve 66 kiloyum🥺🥺haftalık 1, 5 kgı gördüğüm bile oluyor ne oluyor anlamıyorum bu hep böyle mi devam edecek 😪😪 diyetisyene başlayayım diyorum ama uygulayabilir miyim bilmiyorum, o parayı kendim kazanmazken uygulayamazsam eşime günah olur diyorum… 🤦♀️ Diyetisyene başvurmalı mıyım ne önerirsiniz cidden bu durum çok canımı sıkıyor artık