Oguzhanberraselina Ben bu konuda kendime çok güveniyordum tutarım ya nolcak diyordum hatta annem bırakmamış hep tutmuş hamileliklerinde ve çok sağlıklı doğmuşuz.Tamamen bünye meselesi sanırım bu durum.Hamile kalır kalmaz midemden acayip sıkıntı çekmeye başladım.32 hafta bitecek hala midem bi garip bi denerim belki ama başarır mıyım garanti veremiyorum😕