Aleynasvr canım maalesef genel cerrahi bu konu ile ilgilenmez onlar da dahiliyeye yönlendirir benim de tsh yüksek çıkıyor sürekli, kendi kadın doğum doktorum ilaç yazdı ancak yine de her ay dahiliyeye gidip kontrol ettirmem gerekiyor. Dahiliyeye randevu bulduğun ilk an git çok tedirgin olma normal bir insan için tsh değerimiz normal ancak gebelerde 3’ün üstünde olmasını istemiyor doktorlar.