Linakent Kızlar 39+1 olduk fakat kasılma ve kramp hissediyorum bebeğim baş aşağı pozisyonda ama hareketli doğum belirtileriniz nelerdi ? Hareketsiz olması mı doğum başladı demek yoksa hareketli olsada doğuma işaret mi ?
Zuzu04 Eğer haraketi çok azalırsa hastaneye gidin. Herkeste farklı oluyor kiminin suyu geliyor kiminde nişan benimse direk belden başlayan ağrıyla gelmişti 8 saat bekledim evde sonrasında gittim hastaneye