Banada o haftada makat gelişli dedi 2 hafta sonra gittiğimde baş geliş olmuştu şimdi 31.haftamdayım bu seferde yan dönmüş yan duruyomuş🥲dönebilir ama dönmeyebilirde dedi ben de olurda dönmezse sezeryanı göze aldım sağlıklı olsunda napalım ama genelde dönüyorlarmış merak etme