Htc58 gittim Çarşamba günü ama randevu olmadan almıyoruz dediler elim boş döndüm. Ben yıldızelinde oturuyorum yıldızeline gidip geliyodum devamlı kontrole doktor doğuma yakın daha gelme burda anestezi yok pediyatri yok bişey olsa müdahale edecek ekibimde yok üniversiteye git dedi . Hayır yani durup durup son hafta söylenir mi bu . Üniversiteye geçtim Begüm hocaya gittim 2 kez bebeğin kafası büyük dedim sezeryan düşünüyorum o yüzden dedim sezeryana karşı aşırı korkuttu illa normal alalım yaparsın dedi açıkçası doktora ısınamadım . Çağlar beye gitmek istedim onada randevu bulamadım zaten gelmişim son haftama randevu bekleyecek durumum yok ortada kaldım anlıycanız