Kızlar bırazdan eşim magosit alıcak doktor yazmıstı karın ıcın kasılmalara falan ıyı gelıyormhs , baş agrısına ıyı gelırmı sızce çünkü tansıyonum 10/6 11/6 bas agrımın tansıyonla alakası yok sanıyorumki , sabah ogleden sonra ıctım parol ıkı tane içmiş oluyorum şimdi bıtane daha içsemmi 😞 böyle zonklama falan yok basımda rahatsız edıcı sızlatan bır agrı acaba sınuzıtmı bılmıyorum boyle kaşlarıma masaj yapınca çok acıyo