Bebek büyüdükçe mideye doğru baskı yapıyor ondan. Son haftalar mide şikayeti artar. Bana doktorum geçen ay şurup verdi ama işe yaramadı. Bu hafta rennie Duo verdi 3 kutu yazmış günde 3 kez.. 3 kutuyu da aldım eczaneden. Günde 3 kez içiyorum epey rahatladım.