Kızlar ağrılarım artıyor günden güne, kortizol kullanabiliriz demişti doktor c kategorisinde ilaç. Ağrın olduğunda başlarız demişti ama bebek gelişimini nasıl etikiler ağrıya ne kadar dayanabilirim gibi soru işaretleri var.. kortizol kullanıp gebeliği sağlıklı ilerleyen var mı aranızda