Kbraa1221 Haftama girdiğimden beri ara ara 1-2 saniyelik vajinamda bıçak saplanır gibi bi acı hissediyorum. Yalancı sancı dedikleri bumu oluyor? Ya da yalancı sancı nasıl bişey🥺
poncikveannesii Kbraa1221 normal sancı düzenli aralıkla sancı olması yalancı sancı düzensiz olarak pozisyon değişince geçen sancıdır genelde belden girer kasıklara doğru ama forumda sadece kasıktan sancısı olanda var
Kbraa1221 poncikveannesii ilk gebeliğim ve hiçbir bilgim yok. Doktorum bu haftalarda yalancı sancıların çok olucağını söylemişti. İster istemez korkuyor insan, teşekkür ederim
poncikveannesii Kbraa1221 ric ederim benim yalancı sancılar 29 da başladı 37 haftalığım ara sıra oluyor bazen birkaç saat sürüyor ama düzenli değil bazen iki gün boyunca sertleşiyor onlrda yalancı düzenli sancı gelince bariz belli oluyormuş🥴
Kbraa1221 poncikveannesii haftanız yine büyük sizin, ama yinede zamanında gelsinler sağlıkla. Valla annelik çok başka bi duyguymuş kendi acından çok onun erken gelmesinden korkuyorsun 🥺 Rabbim tüm hamilelere zamanında sağlıklı doğumlar nasip etsin❤️
Aysunmardin23 Bende 32+3 üm , belime ağrı giriyor adet sancısı gibi , yürürken kasiklarimda ağrı oluyor,zorlanıyorum erken doğum falan olur mu diye korkuyorum 🤔
Kbraa1221 Aysunmardin23 hiçbir sıkıntınız yoksa olmaz Allahın izniyle, benim suyum fazla o yüzden tedirgin oluyorum. Aynı şeyler bendede var bel ağrısı hariç
poncikveannesii Kbraa1221 korkmayın korkutkça bebek kasılıyor sancı oluyor içinizi ferah tutun uzun sürse acile gidin nstde gözle görülür sancı çıkmayınca alışıyorsun😁
Aysunmardin23 Kbraa1221 en son 28.haftamda muayene oldum doktor bir sorun olduğunu söylemedi ,insallah zamanında gelirler
Kbraa1221 poncikveannesii 1. Gebelikler hep korkuyla geçiyor sanırım bilmediğinden 2. De ustalaşıyor insan😂
SedefPolat Geçen gece uykudan uyandırdı bir sancı, yaklaşık 4 saniye sürdü 32. Haftadayız sanırım yalancı sancı böyle bişi 🤭😂😂