Saelif hadi hayırlısı benim ilk doğumum normaldi ama bunda doktor daha bi şey demedi sezaryen olma ihtimali var 34 haftalıkken gittim en son doktor 2 hafta sonra kontrol için çağırmıştı ama sezaryen diyecek korkusuyla kontrole gitmedim daha 🙈 sezaryen karşıtı değilim asla ama ilki normal olunca ikinci için kesilmeye ne gerek var diyorum 🤭🤭 tabii ki bebeğimin ve benim sağlığımız için en doğrusu hangisi ise o olsun inşallah. Bizim de çantamız hazır bekliyoruz bakalım şimdilik