Cok iyi bilindik bir doktora gitmeme rağmen 14. Haftada kemik yapısı erkek %80 erkek demesine rağmen 17. Haftada kesin net kız dedi. Yapı yanılıyor bence ayrıca kese de erkek kesesi şeklindeydi yuvarlak degil dağınıktı keseden dolayı da erkek demişlerdi. Kızı olan arkadaşlarımla karşılaştırdığımda tamamen farklıydı. Meğerse bizimki de kızmış 😇 ufak bir sok yaşadım gerçekten hoş bir duygu degil