ErhanKubra Merhaba arkadaşlar düşükten sonra ilk adetimi oldum bitti bir hafta sonra adet değil ama kanamam var kahverengi akıntı gibi bu normal mi bu durumu yaşayan var mı
uzumlukekimmm ErhanKubra benim o lekelenmeler 10 gün kadar sürmüştü. Doktorum ilk ay adet düzensizliğinin normal olduğunu söylemişti. Bu arada geçmiş olsun😒
Nurcanben ErhanKubra benimde ilk adet bittikten 10 gün sonra kanamam başladı doktora gittim kanamanın 3. Gününde yumurtlama kanaması dedi şuan bı 15 gün oldu sanırım hala devam ediyor
BMelek ErhanKubra adet olduktan sonra bende ara kanama olmadi doktora gittiniz mi hic rahim temizlenmis mi baktirdiniz mi?
Hayalgokce ErhanKubra merhaba bu akinti durumunu aynen yasiyorum suan duzeldi mi sizin sonrasında acaba
ErhanKubra uzumlukekimmm ocakta düşük yaptım normal mi yani 1 Mart’ta adet gördüm bitti tekrar kanama oldu
uzumlukekimmm ErhanKubra ben 8 gün falan regli geçirdim tam bitti derken lekelenmeler ve kahverengi akıntılar 10 gün sürdü. Normal demişti ama siz isterseniz yine de doktorunuzla görüşün.
ZeynAz45 uzumlukekimmm ben o zaman düşük yaptığımı bilmiyordum hanile olduğumuzda bilmiyordum doktora gittim çare yoktu babam yardımcı oldu
Nurcanben ErhanKubra canım bilmiyorum yani ben gittiğimde kanamam vardı yumurtlama kanaması dedi yumurtan kendini rahme bırakmış dedi bende o sıra sormuştum peki şuan ben hamile kalabilir miyim diye evet demişti ama kalmadım suanlik 😂
ErhanKubra Nurcanben hakkında hayırlısı olsun inşallah sağlıklı bir gebeliğin olur isteyen herkese nasip etsin bize de inşallah