yerimseniben34 3haftadir bekliyorum randevum aktif görünüyor gebelik şekerim var kontrolümu hep erteledim hem kardan dolayı hemde grev yüzünden yarın da devam ediyormu bilgisi olanlar yardimci olurmusunuz