Artık sayılı günler kaldı, mide yanmaları bel ağrıları uykusuzluk derken yavaş yavaş bitiyor bu süreç.❤️ sizler ne durumdasınız hanımlar. Ve bundan sonra çocuğum gelse aksi bir durum olmadığı müddetçe küveze girmez değil mi? Bunu çok merak ediyorum korkuyorum o hastaneden eve dönerken puseti boş götürmeye.