Ozkl- İyi akşamlar kızlar. Ben 22 haftalık hamileyim. Doktorum plasentamın biraz aşağıda olduğunu söyledi. Böyle bi durum yaşayan var mı acaba riskli mi merak ediyorum??
Brnaebu Ozkl- canim bende 22+6 dün doktorum bana da öyle dedi biraz asagida gibi geldi bana dedi ay bide giderayak dedi onemsemedim hatta tam anlamadim bile bu yuzden kizginim zaten ona🤣 bugun yazdim cok yorulma,protein agirlikli beslen şekerden uzak dedi,iliski yasak dedi.insallah yukari cikar ya sebebi ne cok merak ediyorum netten bakiyorum benim ilk bebegimde sezeryan %40-60 sezeryandan diyor nette baska seylerde yaziyor bilmiyorum bende ona bagladim.
Tugceelanaz Aynı haftalarda banada aynısını dediler İlişki yasağa , ağır kaldırma , eğilme , fazla ayakta durmak yasaktı , 3 hafta sonra tekrar gittiğimde yukarı çikmişti . Birdaki kontrolle kadar bol bol dinlen ayaklarını altına yastık koy
Brnaebu Tugceelanaz ayyy Allahim insallah benimde oyle olur 2.5 yasinda bir oglum var gun icerisinde yoruluyorum haliyle yemekti bilmemneydi derken.
Ozkl- Aynen bizde de ilişkiyi yasakladı. Aslında gün içinde çok ayakta duran birisi değilim ama inşallah bidaki kontrole kadar düzelir. Teşekkür ederim cevabınız için