cgnduru Daha öncede elimi koyunca 1 defa hissetmistim ama bu kadar net şekilde ilk defa devam etti.. ben ilk bebeğimi kaybettim maalesef ondada çok erken hissetmistim bundada öyle oldu ❤❤
Seymaben cgnduru hissetmen icin erken sanki kuzum baska birsey olabilir bagirsak hareketlerin gibi kolu bacagi cok kucuk cunku karnini kaslarini ittirebilicek gucte degil🙄
Denizovski cgnduru 13+3 üm ben de pıt pıt bir şey hissediyorum ama herkes erken diyor. İlerleyen haftalarda yaşayıp göreceğiz bebek hareketi mi değil mi 😅
cgnduru Burcueylus kim diyor bunu anlamıyorum 2 gebeligimdede hissettim canım herkesim vücudu bir olmuyor yag oranı bir olmuyor kilosu bir olmuyor hemde 14 hafta çokta az değil yani ayriyeten
cgnduru Zynp44 gaz ve bağırsak hareketlerini ayirt edebiliyorum ve 14 haftalık bu bebek gayet normal elimi koyunca hissetmem. Herkesin vücudu bir olmuyor canim ve ilk gebeliğim değil
cgnduru Seymaben dışarıdan bakinca ve gözle görülen bir hareketten bahsetmiyorum zaten canım ben elimi koyunca hissettigimi soyluyorum. Anlamadığım şey kimi 15 te hisseder kimi 18 kimi belki kiloludur daha geç hisseder hemen hissedemezsin imkansız gaz o bilmem ne diyenleride hiç anlamıyorum şiddetli bir tekmeleme dönme hareket değil zaten bu
cgnduru Denizovski olabilir canım diyorlar ama 15 te doktorlar hissedebilirsin diyor zaten birkaç gün eksik olunca hemen imkansız gaz diyip duruyorlar çok ilginç. Göbeğinde yağ olan biriyle yağı olmayan biri bir olabilirmi peki olamaz tabikide.. ben aaa bebegim takla attı ters döndü demedimki
Aleynasvr Bende 14. Haftada hissetmeye başladım erken falan dediler ama ben cabuk hissettim. Ama öyle kuvvetli tekmeler değildi tabiki pit pit atma seyrime gibiydi daha cok kucuk tekmesi hissetmeniz pek olası değil gibi geldi banada
mhmmddgc cgnduru Bebeğiniz 13 Haftalıkken Hareketlerini O Kadar Net Hissedemezsiniz Çünkü Yeteri Güçte Kas Ve Kemik yapısına dahip değildirler. Şuan 17 Haftalığım Ve 2.Gebeliğim Olmasına Rağmen Hissetmiyorum Hareketlerini
Burcueylus cgnduru cnm ben 3 hamilelik gecridim ve zayıf birisiyim bahsettiğin gibi seyirme gibi hareketleri bende hissetim 3 bebegimdede ama bebek harektinin olmadigini biliyorum küçücük daha o kaç kat derinin altında 14 hafta da çok küçük bi hafta bana göre
dezgi cgnduru canım bence doğru hissediyorsun bende hissediyorum elimi koyunca değil ama içimde kayma hissi giyip bir minik his oluyor 😍 doktorum bebegin plesanta yerleşimi arkada bebek önde erken hissedersin dedi ❤
cgnduru Burcueylus anlıyorum canım ama bebek hareketleri 14. Haftada ufak ufak hissedilmeye başlanabilir banada doktorum böyle söyledi daha yeni konuştum emin olmak için hatta oda aynısını soyluyor 15 16 da dahada netlesebilir… internettende araştırdım sonra ordada öyle yazıyor yani olabilir bir sey
Birkuzucukbeklerken cgnduru daha cok erken doktorum bana ikinci hamilelikte erken hissedebilirsin ama 15. 16. Haftadan önce hissetmen imkansiz demisti kizimi 19. Haftasında hissetmeye başlamıştım
cgnduru Birkuzucukbeklerken böyle bir şey için imkansız demesi bile çok saçma canim banada doktorum 14. Haftada ufak ufak hissedebilirsin normal hafta ilerledikce daha çok hissedersin dedi internettende arastirdim sonra merak ettim 14 de hissedilebilir yazıyor demekki imkansız değil benim kastim burdaki bebek takla atiyor ayagini sert vuruyor anlamında degilki yaşayanda bir tek ben değilim