Kızlar ikinci kızıma hamileyim. İlk kızımı 3 sene önce kendi isteğimle özel hastanede sezeryanla doğurdum. Ama bu doğumumda malesef özele gitmeye çok bi gücüm yok yine sezeryan istiyorum ama devlet hastanesi beni normal doğum için zorlar mı nasıl olur sizce ?