Denizz97 Selamlar. 21 haftalik gebeyim. Sürekli karnım ağrıyor. Yatarken bile zor dönüyorum. Geçer diye bekliyorum ama geçecek gibi değil bence. Yaşayan var mi sürekli karın ağrısıni
okuyor Denizz97 sürekli, kesintisiz devam eden ya da şiddeti fazla olan ağrılar normal değilmiş. Doktora danışın.
Dilish Denizz97 Bende öyleyim 13 haftalık hamileyim. 2ci hamileliğim ilkinde de sonuna kadar ağrım oldu şimdi de öyleyim çift rahimliyim benim ki ondan oluyor.
Betus32 Denizz97 bende 18 oldum benimde ağrıyor nefes alırken flen batma oluyor bende anlamadım ara ara
Asellinannesi0 Denizz97 ayy canım benimde 21 haftalık Bende yemek yiyince bide gece uyandırıyor gündüz yok sadece akşam 6 7 den sonra başlıyor
Denizz97 Nilaykcygt ay benimde belim ağrıyor ama karın ağrım hiç geçmiyor o kadar sıkıyor ki bu durum canımı
Dilish Denizz97 Kanama alanım olduğu için ağrım oluyor kanama alanım düzeldikden sonra da çift rahim olduğum için hep ağrım oluyor. Siz sordunuzmu peki doktorunuza sizin ağrılarınızın sebebi nedir?
Dilish Denizz97 Sizde böyle bir şey yok hiç duymadım bizde Azərbaycan da var tonus yani karında sertlik o zaman da ağrı olur. Sizin karında sertlik olduğundan ola bilir. Bende var. Oda ağrı veriyor.
Denizz97 Asellinannesi0 detaylıya girdim bugün. Ultrasonu çeken doktora sordum sürekli karın ağrısı normal mi dedim. Değil dedi doktorunla bu konuyu konusman lazım dedi. Doktorum yine normal diyecek ama