Çıldırmamak elde değil en son şubatın 14 nde gittim doktor bir dahaki aya gel dedi mart 14 de kendi doktoruma randevu bulamadım başka doktora 17 sine buldum bugün 182 aradı randevunuz iptal olmuştur aradım tekrar randevu almak için nisan 1 e veriyor başka bir adama almadım bende şansızlık olurda böylesini görmedim 😔