Mericiik zaten uyuştuğun için ağrı hissetmiyorsun, sonrasında 1 hafta ağrı sancı çekiyorsun ki normal olsa da dikiş vs derken aynı toparlanma süreci olmuş oluyor.
şimdiden geçmiş olsun, kısa zamanda toparlanman dileğiyle.
hurrraaaa süt olsun diye her şeyi yeme, bol su ve kuru kayısı incir gün kurusu üzüm süt yapıyor.
zorlu bir süreç hemen adapte oluyorsun ama ☺️🌸