Kubrailkan Bugün kontrolüm vardı haftamız 33+3, nstye girdim 15 dk filan durdum kontrollerim 15 günde bire düştü artık ama ultrasonda ayağı ile yüzünü kapatıp göstermeyen bir civcivim var göremedik 😅😬🐣 tahmini doğum tarihimiz 28 nisanmis. 😍🙏
Semra12344 Kubrailkan ben 32 de gitmiştim beni almamıştı doktorum sonraki kontrole 35 de çağırdı şuan 34+2 olduk merakla bekliyorum 🥰
AysunUgur Kubrailkan bizde 33+3 haftadayız ☺️ Benim tahmini doğum tarihim 1 Mayıs, gününü beklerse 😅 30 haftadan itibaren almaya başladı doktor nst ye
Yigitinannesiyim Kubrailkan Hayırlısıyla gelsin inşallah bizim 12 Nisan doğum tarihimiz 37+1de alınacak 34+1 haftaligiz
mlkee55 Bizde 32+6 da gittik 35 de tekrar çağırdı nstler başlıcak dedi merakla bekliyoruuzz bizde 😊😊 şuan 34+1 iz