Doğuma 15-20 günüm kaldı normal doğum görünüyor bir sıkıntı yok ama korktuğum için sezaryen istiyorum ve büyük ihtimalle öyle olacak. İlk hamileliğim tecrübesiz olduğum için çok korkuyorum hem doğumdan hem de ona sağlıkla kavuşabilecek miyim korkusu… bir de onu çok merak ediyorum nasıl, kime benziyor. az kaldığı için mi bilmiyorum aşırı duygusalım sanırım doğumdan sonra da bir süre böyle olacak ama en azından ona kavuşmuş olucam. Tek değilimdir umarım bu korkularımda 🥲