SemaArin KIZLAR 11 MARTTA BETA HCG VERDİM YANİ KURTAJİN 40. GÜNÜ 14.36 ÇIKTI BUGÜN TEKRAR BETA HCG BAKTI DOKTOR 16 MARTTA KÜRTAJIN 45. GÜNÜ 9.31 ÇIKTI DAHA HİÇ ADET GÖRMEDİM SİZCE BETA HCG SİFİRLANİNCAMI ADET GÖRÜRÜM ???
Ccansuuu SemaArin evet sıfırlanınca görülüyor diye biliyorum ben 4 martta kürtaj oldum 10 haftalıkken bir hafta sonra 500 dü betam tekrar baktırmalı mıyım acaba doktor da bişey demedi ama
SemaArin Ccansuuu BENİMDE 9 HAFTALİKDİ AMA 6.HAFTADA KALMIŞTI HALA NEDEN SİFİRLANMADİ ACABA KÜRTAJIN 13. GUNU 244 du HALA SİFİRLANMAYA ÇALIŞIYOR