35+5 uykular harammmm olduuuu. 😅 bebişim karnımda tam ortaya kendini bir dayıyor ittiriyor da ittiriyor karnım taş gibi hergün . Bel ağrılarım hamileliğin ilk gününden beri var. Artık yan yan yürüyüp oturuyorum 😅 her gün yediğim şiddetli tekmeler tokatlar da cabası çok hareketli bir kız benimkisi. Son olarak bacak kramplarından çok çekiyorum çok acıtıyor 😢 bir an önce doğsun diye bekliyorum 7 nisana gün aldık ama erken gelme ihtimali de var karnım çok aşağıda aşırı ağırlık yapıyor.