Selam kızlar pazartesi 36 hafta oluyorum ve muane haftam hamileliğim çok rahat geçti söylenemez akıntı enfeksiyon bol kaşıntılı basurlu hep sıkıntılıydı bebeğimde iri gidiyordu doktorum 4 kilo olur doğuma kadar demişti ve ben şimdiden çok ağırlaştım bebeğin hareketleri canımı o kadar acıtıyor ki bence 4 kiloyuda geçecek 🥰 doğum sezeryan istiyorum gün verirmi aceba doktorum