Mirage06 Kizlar tatildeyim malum mayo bikini giyiyoruZ kac gundur mayo giydim aklima takilmamistida bikinide sorun olur mu acaba gobek acikta kaldigi icin
Hill8 Mirage06 hic bişey olmaz merak etme 🙂🙂 bende güneşlendim hep bikiniyle bi sorun olmayacağını söyledi doktorda
begumge Mirage06 ben hep bikini giydim hiç sorun olmaz ama tabii ki öğle güneşi çok yakmasın. Bir de göbek çok kuruyor güneş deniz olunca ekstra nemlendirin ki çatlamasın.
mucizemizibekliyoruzz Mirage06 asıl bikini giyip denizden çıktıktan sonra karnınızı havluyla hemen kurulasanız daha iyi. Mayo ıslak ıslak kalıyor karnınızın orda bence daha kötü, üşütürsünüz. Güneşte fazla durmayın bence zaten denizdeyken yeteri kadar güneşi çekiyorsunuz
GokceGenc Mirage06 bnm gobeğim cok yandı maşallah hatta p.be doktora gtti maşallah ne gzl yanmışsn dedi bişi olsa solerdi bence 😊
Harunnisa Mirage06 fazla sicak bebege zararmis dorek gobege gunes vermeyin bir ince örtü falan ortun ne olur ne olmaz internetten arastirin doktorlarin yazilari var orada daha ayrintiki yaziyorlar