Minikkomando Arkadaşlar pazartesi günü uçağım var 25+5 olmuş olacağım, binmek için her hangi bir şey yapmam gerekiyor mu? Rapor tarzı?
Esmaonur Minikkomando 28. Hafta itibariyle rapor almanız gerekiyor. Sürekli uçuş yaptığım için biliyorum. Şu an herhangi bir rapora ihtiyacınız yok
kahvesever__ Minikkomando ben Türkiye ye gidecektim 20 haftamdayım izin vermedi doktorum yinede siz bilirsiniz
Cansu88 Ben yer hizmetlerinde çalışıyorken bundan 5 sene öncesine kadar 28. Haftaya gerek yoktu ki hala oyledir değiştiğini sanmam. Bide sizin beyaniniz önemli siz 28 haftalik bile olsanız 27 deseniz sizin dediğiniz gecerli olur.