deletedmom01 yokolmuyor Doga hastanesinde hatice hanim var o cok iyi bi doktor yengem orada dogum yapti ve iyi bir hastane. Ama doktor cok yogun olabiliyormus iyi bi doktor hastasida cok oluyor. Bence denemelisin canm dogum fiyatlarini falan ogrendim istersen soylebilirim
SibelC Kanuni yerine Süleymaniye kadın Doğum ve cocuk hastalıkları hastanesine gitmenizi öneririm çok temiz bir hastane özel hastane gibi aynı yengem orda Doğum yaptı biz cok memnun kaldık. Ben İstanbul’da otursam ben de orda Doğum yapardım
yokolmuyor DilekAlkanat gittim suyun azalmış dedi yatın 6 da gidicem ona göre araştırmaya yönlendirecek beni bebek Doğum pozisyonunu almış dedi.. inşallah sağlıkla doğar artık ne düşüneceğimi ne yapacağımı bilemez oldun... psikolpjim hiç iyi değil.
Sdlsy yokolmuyor yokolmuyor arkadaşım merhaba ben geçen sene bir kayıp yaşadım 4.5 aylık bebeğimin kalbi durduğu İçin benim özel hastanemde beni Kanuni ye yönlendirdi. İnan’a bana bu güne kadar gördüğüm en temiz en düzenli Doğum hastanesi. Bir çok doktoru ileri derecede uzman. Ekinin başında 2 Prof. Var. Ben 4 gece kaldım hastanede Doğum perinatoloji katındaydım o bölüm İçin gerçekten kötü hiç bişey söyleyemem. Tüm doktorlar gerçekten çok ilgili. Ama bence seninde görmende fayda var yakın madem git bir gör hem hastaneyi hem Doğum bölümünü derim arkadaşım. Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inş🙏
yokolmuyor Sdlsy yatın 6 da büyük ihtimalle oraya sevk edicek yatış verirler dedi orda... tek isteğim kızıma sağlıkla kavuşmak.... kızımı sağlıkla kucağıma alırım inşallah... sağolasın canım bu arada içimi rahatlattın..