begonvilko Kızlar kazakların falan kalıpları nasıl, daha önce alışveriş yapan tecrübeli anneler bana yardımcı olabilir mi? Tam beden alsam olur mu?
Kbraa1221 begonvilko h&m den sürekli alışveriş yapıyorum kalıpları genelde bi tık büyük çocuklarda. Tabi bu çocuğun yaşına göre gelişiminede bağlı
okuyor begonvilko kazak almadım hiç ama elbise ve pantolon kalıpları bana büyük oluyor. Hep bir beden küçük alıyorum. Denemeden almadım hiç h&m den
B8use begonvilko evet genelde büyük kalıpları fakat çocuğa göre de değişiyor ben bilerek hep bir beden büyük alırım sıkıntı yaşamadım tam alınca tam oluyor çünkü kızıma
Busranursahbazz begonvilko bazı kıyafetlerin büyük kalıbı ben kışın tulum almıştım 2 li çok büyük geldi
begonvilko Kbraa1221 okuyor Ben gaza gelip doğmamış çocuğa epey kıyafet aldım da 🙈 umarım olur ne diyeyim artık 😂 geldiğinde bi bakarım olmazsa gözüme büyük gelirse geri yollarım. İnsan dayanamıyor yaa gördükçe alası geliyor 🥰 teşekkür ederim kızlar 🙏🏻
okuyor begonvilko bebek bölümünden 3lü takım almıştım yenidoğan. Onun boyu diğer markalarla aynıydı. Tulum seti almıştım. 6-9 aydı sanırım. Baya baya büyük görünüyor. Boyu baya uzun. Ama iade etmedim büyüyünce giyer diye. Kalitesi güzel duruyor çünkü.
Kbraa1221 begonvilko bende öyleyim şimdiden kışlıklarını aldım😂 küçük olmasın büyük olsun zaten hızlıca gelişiyorlar doğumdan sonra🥰
begonvilko okuyor B8use Busranursahbazz Demek ki biraz büyük oluyor kızlar teşekkür ederim 🙏🏻 Ben de rahat rahat giysin isterim ama bakalım umarım güzel olurlar 🥰
begonvilko Burcusenkoc evet çok duydum kalitesini, indirim de varmış görünce dayanamadım aldım. İnşallah tam olur 🙏🏻😂
begonvilko Kbraa1221 girayinannesi Evet haklısınız küçük olacağına büyük olması daha iyi artık olduğu kadar 😂 elip12 O kısmı da satın aldıktan sonra gördüm 🙈 bir de bazı ürünler mağazalarda bulunmamaktadır diyor ya gitsem de bulamayacağım diye mecbur online aldım artık. Teşekkür ederim ☺️
girayinannesi begonvilko ben 2 yaş tulum aldım int den zorlasam bana olacaktı 😵💫anlamadım yani normalde tulumlar uzun olur tamam da hm biraz büyük. Aman büyük olsun küçük olmasındansa ışık hızında uzuyorlar 🤩🤩
elip12 Ürünün altında kullanıcıların beden oylaması var. Genelde doğru çıkıyor onlara bakıp alabilirsiniz