Kızlar tam 32.haftamda doktor 2 hafta sonra gel dedi. Ben 35+3 te haftasonu randevusu buldum. Yani 24 gün sonra gitmiş olucam, sizce bu haftalarda öyle 10 gün ertelemeden bişi olur mu? Bundan öncesi dönem üstüne 1-2 hafta koyuyordum. Ama şimdi doğum yakınlaştı. Bi rahatsızlığım yok. Bebişin hareketi iyi. Haftaya Cumartesi günü rahat rahat kontrole gitmek istiyorum. Bence bişi olmaz ötelemeden yaa