Benim kayınvalidem kalıcak, ben kendi annemin yada ablamın olmasını da çok isterdim ama ablamın üç çocuğu var bırakıp gelecek kimsesi yok, annem memlekette, bakmış olduğu bir sürü hayvan var bırakıp gelemiycek benim içim çok buruk bu yüzden, o günümde yanımda annem de olsun çok istiyorum ama maalesef gelemiycek, kayınvalidemin yanında rahat edebilecek miyim acaba diye düşünüyorum, tabiki torunu gelsin görsün asla lafım yok ama ne bileyim nasıl yaparım diye düşünüyorum yinede, eşim de benim üzüldüğümü rahat edemiyceğimi bildiği için, sancın tutunca kimseye söylemeyelim ikimiz gideriz yanında da ben kalırım dedi, ama ben olmaz nasıl yaparız kayınvalidem gelsin yapacak bir şey yok hallederim bi şekilde dedim, sağlık olsun yani ama insan üzülüyo yinede, kayınvalidem zaten doğumdan sonra belli bi süre yanında yatarım diyor en azından doğumda kendi annem yanımda bulunsa çok iyi gelirdi bana da😔, bu arada kayınvalidemle aramız 1 dakika yürüme mesafesinde bi ön sokağımda oturuyor ama yanında kalırım felan dedi, çocuğumu kıskanmaya başladım sanki, neden böyle oldu bilmiyorum ama üzgünüm benimkilerden kimse olmayacak, Kusuruma bakmayın nolur bana kızmayın ama yazmak istedim sadece😔😔