2096 Kizlar ben 20 haftalık hamileyim sol tarafında arada batma oluyo sizdede var mı dokumunca hissediyorum bı tek
meltemkumsal16 2096 bende 20+6 yim bende olmadı sadece yürüdüğüm zaman sancı girer gibi oluyor normal zamanda ıyiyim
2096 meltemkumsal16 bende bugün oldu daha önce yoktu sadece dokununca hissettim her zamn değil insaallah bişey yoktur ilk olunca insan herseyinden korkuyo