1gh Bebeğim 4 günlük hiçbişeyi yoktu şükür bir baktım kan kusmuş neden oldu başına böyle bişey gelen varmı? Acile gidiyoruz inşaAllah birşeyi yoktur çok korkuyorum
Kizilkafaa 1gh Çok geçmiş olsun tecrübeli anneler inşallah hemen yazar üstte kalması içim Cevap veriyorum, kötü bir şey yoktur inşallah
MNursel 1gh canım gögsün çatlamışsa emerken kan gitmştir . Çok güçlü emiyorlar bilirsin. Birde göğüs bu çok hassas benim bebeğimdede çok oldu. İyileşene kadar sağıp verdim doktor enfeksiyon kapmasın diye öyle öneride bulundu .
Kadriye5elif-soner Göğsünüz de yara var mı eğer yara yarık tarzı bişey varsa emerken kanamıştır benim kızımda da olmuştı aynısı
1gh Kadriye5elif-soner Hlt-seyma21 gamze443 puskulinthehouse Hepinize teşekkür ederim Allah razı olsun
gamze443 Canım memenden kan emmiştir çatlak varsa korkma bişey olmaz inşallah benim eltimde de aynısı oldu korkma doktor bile hemen soylemiş göğüsten olmuştur diye ama yinede için rahat etsin diye bi gidebilirsin
puskulinthehouse Arkadaşımın bebeği de ilk doğduğu gece kan kusmuş hastanede yatarken. Hemşireler çok normal anne karnında içtiği su vs vs bunları çıkarmış demişler ama hastaneye gitmeniz çok daha faydalı
1gh MNursel Aslaninannesi01 ozlmcbnuznoglu Annecikkkkkk Mervekhyl Göğüsümden olmuş kızlar hepinize çok teşekkür ederim içim rahatladı Allah kimseyi evladıyla sınamasın🙏
Aslaninannesi01 1gh benim oğlumdan da küçük bir parça kan gelmişti göğsümden dolayı olmuş doktora gitmekle iyi yapmışsınz inşallah birşey yoktur
Mervekhyl Ayni durumu bende yaşadım. Göğsüm yara olduğu için kan kustugunu söylediği halde dr a olmaz bu kadar kusmak normal değil demiştim. İçimin rahat etmesi için bebeğime tahlil yapılmıştı cok şükür dediği gibi gogusumle alakalıydi. İçinizi ferah tutun