Brvndkm benimde üst kısmında var yürürken ayağımı kaldırırken şiddetli ağrı oluyor üstünü zor giyiyorum ayağımı kaldıramadığım için. Doktor normal diyor magnezyum iç diyor sürekli 😒 leğen kemikleri baskı sonucu falan diye açıklamalar yapıyor sadece, bir çözüm bulamadım ben çekiyorum mecbur ağrıyı 😐