Pamuk0202
Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olacaktı benim Bebeğim 29 günlük oldu emiyor ancak benim göğsümü tamamen boşaltamıyor doktor göğsümü sağarak boşaltmamı söyledi bende öyle yapıyorum ama 3 saatte bir tekrar aşırı sert oluyor bebeğm biraz daha büyüyünce göğsümü boşaltabilecek mi tecrübeli annelerden tavsiye istiyorum sürekli süt pompasıyla geziyorum evin içinde ve aşırı ağrı yapıyor aynı durumu yaşayan oldu mu bu ağrılar normal mi yada bebek ne Zaman tamamen emebilecek şimdiden teşekkür ederim