Kızlar meraba. 28 haftalık gebeyim.pazartesi kontrolüm vardı ama öncesindede zaten hep kasık ağrısı alt kısmım çok ağır tartamiyor yürümekte hemen biraz ayakta durmak bile baskı ağrı olusturuyordu.neyse doktorum bebeğimin çok aşağıda olduğunu erken doğum riski olacağını dinlenmemi yatmami söyledi.bnm gibi olanlar varmı yada yaşayan lütfen bilgi verirseniz sevinirim.